Nejčastěji kladené
dotazy
Velké příběhy mají osobnost. Zvažte vyprávění skvělého příběhu, který poskytuje osobnost. Psaní příběhu s osobností pro potenciální klienty pomůže při navazování vztahů. To se zobrazuje v malých vtípcích, jako jsou volby slov nebo fráze. Pište ze svého úhlu pohledu, ne ze zkušeností někoho jiného.
Skvělé příběhy jsou pro každého, i když jsou psány pouze pro jednu osobu. Pokud se pokusíte psát s ohledem na široké publikum, bude váš příběh znít falešně a bez emocí. Nikdo nebude mít zájem. Pište pro jednu osobu. Pokud je to pravé pro jednoho, je to pravé pro ostatní.
Sekce titulky
Napište jeden nebo dva odstavce popisující váš produkt nebo službu. Aby byl váš obsah úspěšný, musí být užitečný pro vaše čtenáře.
Začněte s klientem – zjistěte, co chce, a dejte mu to.
Podtitulek oddílu
Napište jeden nebo dva odstavce popisující váš produkt nebo službu. Aby byl váš obsah úspěšný, musí být užitečný pro vaše čtenáře.
Začněte s klientem – zjistěte, co chce, a dejte mu to.